16 Şubat 2008 Cumartesi

Başörtülü öğrencilere kezzap paniği

MERSİN’in Tarsus İlçesi’nde biri lise son diğeri ilköğretim okulu 6’ncı sınıf öğrencisi 2 kıza başörtülü oldukları gerekçesiyle arkalarından gelen birkaç kişi tarafından şırınga ile sıvı bir madde püskürtüldü. Yanma hissi ile çığlık atan kız öğrencilerden biri kuaföre, diğeri okuluna sığındı. Doktorlar, kız öğrencilere sıkılan sıvı maddenin güçlü bir asit olabileceğini söylerken, polis saldırganları arıyor.

BAŞÖRTÜLERİ ERİYİP, YANDI
Olayın şokunu yaşayan kız öğrencilerden G.K., öğlen saati ders bitimi sonrası eve giderken önünden 2-3 kişinin geçtiğini belirtip, yaşadıklarını şöyle anlattı:“Bana ‘Bu kızın başörtüsü ninelerimizinki gibi değil’ diyerek laf attılar. Daha sonra arkamdan bir sıvı sıçraması hissettim, sonra eşarbımın yandığını gördüm. Saldırının bizim başörtülü olduğumuz için yapılmış olabileceğini düşünüyorum. Türban olayları gündemdeyken, bana ‘başı örtülü' demelerinden öyle şüpheleniyorum.

Hiç yorum yok: